31 dec. 2011
Se pare ca a trecut si anul acesta.Pot spune ca a fost un an bun :D pe toate domeniile:familie,scoala,prieteni,blog.A fost un an bun pentru blog deoarece am obtinut sponsorizare de la editura Leda,ceea ce imi doream foarte mult.Sper ca anul 2012 sa va aduca tot ce va doriti,sa va ofere cat mai mult iar pentru mine sper sa fie un an  la fel de  si sa fim cu totii fericiti,sanatosi si impliniti.



Acum ma gandeam sa fac un top 10 cu carti citite in 2011,cam greu dar incerc.O sa fie si serii in top.

                                              Top 10 carti citite in 2011

1. Academia vampirilor-este prima mea serie cu vampiri,am inceput-o in ultima luna din 2010 si tin minte cum ma chinuiam seara sa citesc pe ascuns cu lanterna ca mama sa nu ma prinda:))). Seria aceasta este must have in bibliotecile celor care sunt pasionati de cartile cu vampiri:!
2. Ingerul noptii-am citit-o in in toamna acestui an. A fost superba,minunata,cea mai tare.O poveste de dragoste emotionanta,plina de actiune si cu mult suspans!
3.Instrumente mortale- Mi-a placut mult pentru ca este o serie diferita de celelalte,este cu vanatori de umbre si bineinteles,cu multe creaturi.Merita!
4. Vampirii din Morganville-acum 2 zile am terminat volumul 2 si dupa parerea mea,seria devine din ce in ce mai buna . Cred ca se potriveste foarte bine ceea ce este scris pe spatele cartii  „Lumea vampirilor lui Caine este formidabila... Fanii Amurg nu trebuie sa o rateze!” – World Nerd
5. Seria Damnare-este o serie tot cu ingeri cazuti ca si Ingerul noptii dar cu un  subiect total diferit. O poveste de dragoste care nu poate fi traita si care mereu se termina prost...
6. Jurnalele Vampirilor- mi-au placut doar primele 4 volume.Continuarea nu a fost deloc reusita dupa parerea mea.
7. Micutele mincinoase-Seria este frumoasa dar mai bun este serialul.
8. Jocurile foamei-este superba seria,sper ca si filmul sa fie tot atat de bun.
9. Altfel de Ingeri - Este o seria care imi place,mai ales de Dru care se aseamana cu Rose din Academia Vampirilor.
10.Paranormal si Jocul minciunii- mi-au placut amandoua in mod egal si imi este greu sa le pun pe locuri diferite.Sunt superba ambele!

Acesta a fost topul,mai sunt o gramada de carti care mi-au placut mult dar care nu au avut loc.Va intrebati probabil de ce lipseste Divergent-care este una dintre cele mai bune carti ale anului-pentru ca inca nu am citit-o.In vacanta aceasta am de gand sa citesc tot ce nu am apucat.Daca ar fi sa faceti voi un top,cum ar arata?

3 comentarii:

Alexandra spunea...

La multi ani Alex! Sa ai un an fericit si frumos!

Mirela spunea...

Fie că noul an să-ţi aducă mai multe
zâmbete decât împotriviri. mai
multe reuşite decât înfrângeri şi mai multe împliniri decât te-ai
gândit vreodată. LA MULŢI ANI!
Nou este anul ce vine. noi sunt
visele noastre. noi sunt dorinţele
nostre. noi sunt spiritele noastre.
dar călduroasele mele urări sunt pentru totdeauna!

JustLaugh spunea...

Un an nou fericit!LA MULTI ANI!:)

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket