26 dec. 2011
Am primit de la colegele noastre dragute de pe Walking on Letters o leapsa.Am facut-o cu putin intarziere:)) (sorry). Sa vedem ce a iesit:

1.            Un banc despre (Moş) Crăciun

La masa , in Ajunul Craciunului , fiica de 10 ani , cu lacrimi in ochi :
- Nu mai sunt fecioara !
Tatal , catre mama , disperat :
- Tu esti de vina ! Nu gatesti , nu speli , toata ziua nu faci nimic altceva decat sa te aranjezi , te inbraci cu fuste scurte , te uiti la telenovelele alea ... Crezi ca esti un exemplu bun ?
- Eu ? Tu - care bei nopti intregi , injuri ca la usa cortului , te uiti la filme deocheate ... Din cauza ta a ajuns asa copilul !
- Ba e vina sora-sii , care umbla cu badaranul ala care o inghesuie pe unde-o prinde .
Bunica, mai calma, o intreaba pe fetita cum s-a intamplat.
- Pai, Doamna Invatatoare a ales alta fetita pentru rolul Fecioarei la serbarea de la scoala.

 2. Să spunem că ţi se îndeplinesc 3 dorinţe în ziua de Crăciun , ce dorinţe ai vrea să îţi fie îndeplinite ?

Hmm.....sa traiesc vesnic alaturi de familia mea,sa fiu un om important si sa am liniste si pace sufleteasca.

3.Ce cadouri ai vrea să primeşti ?

Sincer nu stiu, vreau doar carti,in rest am tot ce doresc.

4.Poți să alegi să ţi se facă un cadou de la o persoana iubită , dar nimic material. Ce ai alege ?

Aici o sa fur raspunsul de pe Walking on Letter si anume sa fie mereu langa mine.

5.Mai crezi în Moş Crăciun ?

Da,mai cred deoarece sarbatoriile sunt mai frumoase atunci cand crezi in Mos Craciun.

6. Ai făcut vreodată îngeri de zăpadă ? 

Da normal ca am facut.Adica,nu cred ca exista vreun om care sa nu fi facut:))

7.Unde îţi petreci Crăciunul şi cu cine ?

Anul acesta l-am petrecut alaturi de toata familia mea( matusi,unchi,bunici,veri etc)   si a fost cel mai reusit Craciun de pana acum cred :D

8.La ce vârsta şi cum ai aflat cine iţi lasă cadouri sub brad ?
 
Cred ca nu am mai crezut deloc in Mos Craciun de la varsta de la 9 ani.Pe la 7-8 ani incepeau banuielile,dar inca credeam ca exista.Ce frumos era atunci cand credeam :)
 
9. Împodobeşti tu bradul? 
 
Da,impodobesc si eu ,dar mai mult impodobeste mama si tata.
 
10.În sufletul tău,  mai există spiritul sărbătorilor ?
 
Dan,tot timpul va exista,pentru ca este cea mai frumoasa sarbatoare pentru mine si emotionanta.
 
10.De Crăciun îţi place să dai sau să primeşti ?
 
Ambele,nu cred ca exista un sentiment mai frumos decat atunci cand vezi ca persoana caruia i-ai daruit ceva frumos se bucura foarte mult si ii place cadoul pe care i l-ai daruit :).
 
Scuzati pentru intarzierea la aceasta Leapsa  :D  
 

0 comentarii:

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket