22 apr. 2012
Heii lumee ! Ce mai faceti ? Ce ati mai citit ? Astazi am ajuns si eu acasa si am vazut tot ceea ce urmeaza sa apara la editura LEDA. Am revenit cu forte proaspete si am niste extra mega surprize pentru voi ! :P. In curand blogul va face 1 an, asa ca fiti pe faza ca sarbatorim..:)
S-a terminat si vacanta de Paste si urmeaza ce-a de vara.Nu stiu de ce dar am impresia ca va trece greu timpul pana la vacanta care urmeaza ( oare din cauza tezelor ? ).In fine,am si o veste mai trista pentru voi.Maine voi anunta castigatorul la concursul Predestinati pentru ca acum mai am de facut teme ( damn it !). Iar acum, editura LEDA ne ajuta sa aflam o parte din secretele Micutelor Mincinoase :D


MICUŢELE MINCINOASE ASCUND MULT MAI MULTE SECRETE DECÂT TE-AI AŞTEPTA! N-AI VREA SĂ LE AFLI?

                
MICUŢELE MINCINOASE ŞI SECRETELE LOR, patru cărţi în ediţie de buzunar distribuite începând din data de 8 mai cu revista Bravo
Fanii Sarei Shepard, autoare care ocupă locul 1 pe New York Times Bestseller List, se vor putea bucura în curând de o senzaţională carte-bonus la celebra serie Micuţele mincinoase.
Volumul, a cărui ediţie în limba română va purta titlul MICUŢELE MINCINOASE ŞI SECRETELE LOR, a fost recent publicat în Statele Unite (pe data de 3 ianuarie!) şi deja a produs o adevărată senzaţie în rândul tinerilor cititori.

Subiectul este plasat între acţiunea volumului patru (Incredibil) şi cinci (Imoral) din Micuţele mincinoase (un fel de volum 4 ½ :) !) şi dezvăluie minciunile legate de anumite întâmplări nefericite petrecute în timpul vacanţei de iarnă din penultimul an de liceu al celor patru fete, şi ţinute ascunse până acum.

MICUŢELE MINCINOASE ŞI SECRETELE LOR are însă marea calitate de a putea fi citit deopotrivă şi de cei familiarizaţi cu această serie, dar şi de cei care de-abia acum vor să facă cunoştinţă cu personajele Sarei Shepard. Volumul este compus din patru parţi distincte, ce se citesc ca o serie de micro-romane independente, fiecare relatând câte un secret al uneia dintre cele patru eroine îndrăgite:

Partea 1. Secretul Hannei, distribuită cu revista Bravo din 8 mai 2012

Partea 2. Secretul lui Emily, distribuită cu revista Bravo din 22 mai 2012

Partea 3. Secretul Ariei, distribuită cu revista Bravo din 5 iunie 2012

Partea 4. Secretul lui Spencer, distribuită cu revista Bravo din 19 iunie 2012

Deci, nu rataţi cele patru întâlniri cu Hanna, Emily, Aria şi Spencer, pe care Editura LEDA şi revista Bravo vi le-au rezervat pentru lunile mai şi iunie!

Seria Micuţele mincinoase a devenit o senzaţie internaţională odată cu apariţia romanelor şi a serialului de televiziune, difuzat de ABC Family, iar drepturile de traducere au fost vândute în peste 30 de ţări!
   

12 comentarii:

Cipryan spunea...

si eu am facut temele in ultima zi =))

emy spunea...

Si eu la fel :)))).
Cum a fost mai Alex la Craiova ?:x

IRLover spunea...

Pai cam plictisitor....mai ales ca am fost si la bunici care stau langa Craiova.Acolo sunt verisorii mei mici si batuti in cap cu care nu ma inteleg deloc.Deci....a fost cum a fost :)))

mayabijoux spunea...

ce bine de mine ca nu mai am teme de facut!!! am scapat de mult de scoala!!! :D

Sweet Lemon spunea...

Geeenial! :x
Ma bucur ca te-ai intors, bine ai venit! :)

IRLover spunea...

mayabijoux - din cate stiu eu ai si un copil,nu ?:))) deci clar ai scapat de mult timp de scoala:D

Bianca spunea...

Tu macar iti faci temele:)) Eu am uitat si am o gramada,off..
Succes la teme!
Si URASC SCOALA DIN TOT SFLETELUL SI INIMIOARA MEA!!!!X(X(X( X_X
PS: Ma/Ne bucur(-am) ca te-ai intors:D

Simona spunea...

Welcome back :D Bine ca ai revenit la normalitate presupun :)) Eu nu am apucat sa citesc foarte multe, am terminat un volum cu Nancy Drew pe care il incepusem demult de tot :))
Se pare ca temele isi fac de cap cu noi toti :( Succes!

Abia astept sa iau cele 4 carti cu MM :D M-am decis sa renunt la Iubitul virtual ca sa nu arunc prea mult cu nabii in perioada asta numai ca sa iau MM :))

emy spunea...

@Alex,
stiu cum e cu verisorii =))
Eu nu am decat o singura verisoara! -de gradul 2.
Iti vine sa crezi ?:|:))

Unknown spunea...

eu am examenele!!! :(((

Unknown spunea...

@emy: pot sa iti mai imprumut eu daca vrei

Unknown spunea...

am la gradinita, la scoala, la liceu, la facultate, casatoriti cu copii... ca alegi? :)))))

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket