11 apr. 2012

Jocul minciunii (Jocul minciunii, vol. 1)


Traducere din limba engleză de: Sorin Petrescu
ISBN: 978-973-102-405-9
Nr pagini: 320
Format: 13 x 20 cm
Aparitie: 2011

Pret: 39.90 lei

Cum ar fi dacă ai avea o soră geamănă pierdută cu mult timp în urmă?
Cum ar fi dacă ar dispărea exact în ziua în care trebuia să vă întâlniţi?
Cât de departe ai merge ca să afli ce s-a întâmplat?

Când eşti mort, cel mai rău e că nu mai ai parte de micile plăceri ale vieţii: săruturi, secrete, bârfe… Dar eu sunt pe cale să fac ceva ce n-a mai făcut nimeni: să-mi repet viaţa, cu ajutorul Emmei, sora mea geamănă de mult pierdută, pe care nici măcar n-am apucat s-o cunosc.
Am dispărut chiar în ziua când trebuia să ne întâlnim, iar acum Emma încearcă disperată să afle ce s-a întâmplat cu mine. Ca să dezlege puzzle-ul, singura soluţie e să devină eu. Dar cum să râdă la glumele găştii mele de prietene? Cum să-l convingă pe iubitul meu că ea e fata de care s-a îndrăgostit? Cum să facă pe fiica fericită atunci când îi îmbrăţişează de noapte bună pe părinţii mei?
Şi cum să păstreze în continuare secretul atunci când îşi dă seama că ucigaşul îi urmăreşte fiecare mişcare?

Să înceapă jocul minciunii!
Adevăr sau minciună?

Pentru cele mai proaspete bârfe, noutăţi şi secrete, vizitaţi site-ul www.lyinggame.com.

                               PRECOMANDA VOLUMUL 2

Cine a citit volumul 1 ?

6 comentarii:

Anonim spunea...

Nu am citit volumul 1 si sincer,nu prea sunt curioasa. :)

IRLover spunea...

Seria e minunata ! Eu zic sa o cumperi ;)

Unknown spunea...

hmm... eu inca mai stau in dubii..

emy spunea...

Eu nu stiu ce sa zic.Nu prea ma atrage :).

Simona spunea...

Eu mai am un pic si termin primul volum :D La inceput nu vroiam sa cumpar aceasta serie din cauza serialului dar am luat-o pana la urma si mi se pare interesanta. Nu extraordinara dar indeajuns de buna cat sa te tina in suspans si sa devii curios de ce se intampla :D Am dat si precomanda la vol 2 C:

Bianca spunea...

Eu nu l-am citit:-? Sincer..nu prea ma atrage seria asta..Dar poate,poate in viitor o voi citii totusi.

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket