3 mai 2012
SPULBERA-MĂ, Cartea întâi din seria ATINGEREA LUI JULIETTE de TAHEREH MAFI

NU MĂ POŢI ATINGE”,
îi şoptesc.

MINT,
e ceea ce nu-i spun.

EL MĂ POATE ATINGE,
e ceea ce n-o să-i spun niciodată.

TE ROG, ATINGE-MĂ,
e ceea ce vreau să-i spun.

Dar când oamenii mă ating,
se întâmplă anumite lucruri.

Lucruri ciudate.

Lucruri rele.

LUCRURI FATALE.
Suntem într-o lume care se destramă, stăpânită de foamete şi violenţă.  Bolile distrug populaţia, nu mai există păsări care să zboare, iar norii arată ciudat. Restauraţia, facţiunea politică menită a salva o lume muribundă, dar care, îmbătată de putere, a devenit despotică, domină vieţile şi gândurile tuturor.  Ecosistemul  a fost distrus de abuzurile oamenilor, iar unul dintre rezultate este apariţia unor persoane cu abilităţi ciudate. Printre ele se numără şi Juliette, a cărei atingere e fatală. Nimeni nu ştie de ce e aşa, dar Restauraţia a găsit soluţia – după şaptesprezece ani în care a fost ostracizată de părinţi, colegi de şcoală şi întreaga comunitate, Juliette este închisă într-o celulă, căci atâta vreme cât nu poate să facă rău, nimănui nu-i pasă de ea.
Timp de 264 de zile, Juliette stă singură între patru pereţi, în 13 metri pătraţi de spaţiu. Însă lumea începe în sfârşit să se răzvrătească, iar conducătorii s-au răzgândit: poate că ceea ce pare a fi blestemul lui Juliette ar putea fi folosit cumva, poate că este exact arma de care au ei nevoie acum. Iar Juliette, după cele 6 336 de ore petrecute în singurătate, trebuie să aleagă: să fie pionul lor sau să lupte împotriva lor.
În acest roman de debut absolut electrizant, Tahereh Mafi prezintă o lume la fel de fascinantă precum cea din Jocurile foamei şi deapănă o poveste palpitantă, cu un super-erou, ce reaminteşte de The X-Men. Având un întreg arsenal de romance, pasiuni arzătoare, intrigi malefice şi suspans, Shatter Me este o distopie plină de prospeţime şi originalitate – piperată cu o doză de paranormal – care în mod sigur îi va lăsa pe cititori nerăbdători să afle continuarea.
  • DREPTURILE DE TRADUCERE AU FOST DEJA VÂNDUTE ÎN 20 DE ŢĂRI
  • DREPTURILE DE ECRANIZARE AU FOST ACHIZIŢIONATE DE STUDIOURILE TWENTIETH CENTURY FOX
TAHEREH MAFI are 24 de ani şi s-a născut într-un orăşel din Connecticut, fiind mezina unei familii de imigranţi iranieni. În prezent locuieşte în districtul Orange din California. A absolvit Universitatea Soka din Aliso Viejo, California, şi este cunoscătoare a opt limbi străine. A călătorit în toată lumea, petrecându-şi un semestru în Barcelona, unde a avut posibilitatea să studieze literatura spaniolă.
Spulberă-mă este cartea ei de debut şi primul volum din trilogia Atingerea lui Juliette.
Cartea are 352 de pagini, formatul 13×20 cm şi va fi cartonată cu supracopertă. Preţul de listă: 34,90 lei. La precomandă veţi beneficia de reducerea de 25% şi de transport gratuit.
Pentru mai multe informaţii despre autoare şi roman, puteţi accesa site-ul: www.taherehmafi.com.
Trailerul oficial al cărţii

8 comentarii:

emy spunea...

Abia astept precomanda \:d/

JustLaugh spunea...

ador ideea carti e originala:D..si titlu e foarte sugestiv:)

Sweet Lemon spunea...

Dupa cum am mai spus, mi-ar placea tare mult sa citesc cartea asta! :D
Cand am avzut ca ai pus-o ca premiu la 'Cititor sub clar de luna' am ramas :O.
Imi pare putin rau ca face parte dintr-o serie... Incep sa ma plictiseasca aceste serii ce apar mereu si mereu... Nu neaparat plictiseala, dar e enervant. Gen Prettly Little Liars care are o gramaaada de volume si sa dai 30-40 de lei pe unul mi se pare enorm :(. Deci nu ma plictisesc, doar ma aduc in pragul falimentului :))
Oricum, asta cred ca e geniala pentru ca mi se pare o idee catd e cat noua :D. Si chair sper sa am ocazia sa o citesc :o3.

Simona spunea...

Mi se pare geniala cartea :D Abia astept sa apara si la noi. Mi-a placut foarte mult trailer-ul :D

Iuliks spunea...

Am auzit de cartea asta acum cateva sapt pe goodreads si cand am vazut ca apare la LEDA mi-am spus "In sfarsit voi putea s-o cumpar!!!"....
Da deci...Abia astept:):):)

Unknown spunea...

just can't wait!!!!

Sandy spunea...

Mie tot nu-mi vine sa cred ca apare in Romania.

Madalina spunea...

De cand am citit prima oara recenzia acestei carti ma fascinat intru totul si imi doresc foarte mult ca o citesc . . .

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket