21 mai 2012

JURNALELE VAMPIRILOR CONTINUĂ, CU AVENTURI MAI PALPITANTE CA ORICÂND...

FIŢI PREGĂTIŢI PENTRU VOLUMUL 8 AL SERIEI, ŞI TOTODATĂ PRIMUL VOLUM DIN NOUL CICLU VÂNĂTORII: FANTOMA

FANTOMA, volumul 1 din ciclul VÂNĂTORII, seria JURNALELE VAMPIRILOR,volumul 8, creată de L.J. SMITH

ELENA ESTE ÎN PRIMEJDIE! AMENINŢATĂ DE O APARIŢIE SUMBRĂ VENITĂ DIN LUMEA DE DINCOLO, EA NU POATE FI PROTEJATĂ DECÂT DE CEI DOI FRAŢI SALVATORE, STEFAN ŞI DAMON…

Elena Gilbert şi prietenii ei au luptat împotriva spiritelor malefice şi au reuşit să salveze orăşelul Fell’s Church, dar cu un preţ foarte mare: viaţa lui Damon Salvatore.
Cândva, Damon se luptase crâncen cu fratele lui, vampirul Stefan, să câştige inima Elenei. Cum Damon a dispărut, Elena şi Stefan pot fi în sfârşit împreună. Şi-atunci, de ce Elena visează în continuare la Damon?
În timp ce sentimentele ei faţă de Damon devin tot mai profunde, Fell’s Church e bântuit de o apariţie sumbră. Elena ştie cum este în iad, dar un asemenea demon nu a mai văzut niciodată. Singurul lui scop este s-o omoare pe Elena şi pe cei dragi ei…
*
Dragă Jurnalule,

SUNT ACASĂ! Nici nu îndrăznesc să cred, dar iată-mă aici!
Întregul Fell’s Church are şansa unui nou început. Dar, cu excepţia mea şi a prietenilor mei apropiaţi – Meredith, Bonnie, Matt, dragul meu Stefan şi doamna Flowers – nimeni altcineva nu ştie că viaţa nu s-a mai scurs ca de obicei de la Ziua Oraşului încoace.
Am reuşit! Am salvat pe toată lumea!
Pe toţi, cu excepţia lui Damon…
Ceea ce e ciudat – de fapt, ridicol – este acest sentiment de speranţă care se naşte în adâncul meu. Şi dacă, îmi tot spun, şi dacă de fapt, cumva, Damon n-a murit?
Şi apoi speranţa se destramă, pentru că el e mort, şi trebuie să accept asta. Dacă vreau să rămân puternică, nu mă pot minţi singură.
Dar speranţa mi se furişează din nou în suflet. Şi dacă…?
Elena

Pentru ultimele informaţii privind seria Jurnalele Vampirilor, vizitaţi www.vampirediaries.com.

Cartea are formatul 13 x 20 cm, cartonată, 448 pagini, preţ: 39,90 lei. La precomandă beneficiaţi de reducerea de 25% şi de transportul gratuit, data de aparitie: 1 iunie 2012.

4 comentarii:

Sweet Lemon spunea...

Sincer mi se pare c-au lungit-o prea mult cu seria asta :-??.
Am citit doar primele 4 volume, 'cele originale' cum imi place mie sa le numesc. Poate si cele aparute dupa sunt bune, nu zic ca nu, dar consider ca atat mi-a fost de ajuns... Nu planuiesc sa citesc continuarile. Poate daca am de la cine sa la imprumut, le voi citi. Dar de cumparat, cu siguranta nu.
Cu serialul in schimb e alta poveste :">. As vrea sa continue la nesfarsit <3

Madalina spunea...

Am auzit de ciclul "Vanatorii" de ceva vreme si chiar sunt foarte interesante . . . si sunt foarte nerabdatoare sa le citesc mai ales ca sunt foarte pasionata de "Jurnalele vampirilor" si de cartile scrise de L.J. SMITH si sper ca si serialul sa aiba atatea episoade cate carti sunt . . .:X :X :X

Iuliks spunea...

Sunt de acord cu Sweet Lemon, mai mult mi-a placut seria "originala"(primele 4 volume)...Adica, sigur este o serie de succes, dar ce-i prea mult e prea mult:(

Sweet Lemon spunea...

Ma bucur ca nu sunt singura cu aceasta parere, Iuliks! :D

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket