1 iul. 2012

 

With her parents’ murderers dead, Eren can finally concentrate on fitting in at Spruce Knoll High, not to mention figuring out what it means to be a channeler. If only it were that easy. It turns out she isn’t normal even among channelers - she may be a legendary warrior meant to protect the earth in a last great battle.

But Mayan prophecies are the least of her worries as she involuntarily starts to gather her own Society, another girl moves in on Aiden, her powers rage out of control, and worst of all, someone is stalking her. To top it all off, Eren discovers she doesn’t have to be a channeler after all - she has a choice.

As an old threat closes in and she risks ending up like her parents, she is forced to decide. Be a normal teenager and leave the legendary warrior stuff to someone else, or embrace a dark destiny?

23 comentarii:

Unknown spunea...

Spre rusinea mea nu stiam de aceasta serie! Pare inte

Izabela spunea...

Imi place descrierea si, de asemenea, si coperta. Poate intr-o zi vom avea placerea sa o citim in romana.

Unknown spunea...

P.s.Imi place ideea cu prezentarea cartilor de la editura Leda! :X

Iuliks spunea...

pare foarte interesanta:) o sa apara si la noi?

Georgiana spunea...

Pare foarte interesanta povestea...sper sa apara si la noi, chiar mi-ar face placere sa o citesc.

!Melamine spunea...

Coperta e superba :X As vrea sa citesc cartea. Pare foarte draguta.

Madda spunea...

Cartea pare interesantă.
Dacă e la fel de bună ca şi felul în care arată coperta, ar fi super. Şi sincer aş vrea să o citesc. :)

Iulya Elena spunea...

Si pe mine ma tenteaza ,atat descrierea cat si coperta...:X
E vreo sansa sa apara si la noi?

simonik_simo13 spunea...

Coperta este foarte drăguţă, la fel şi descrierea sper să apară şi la noi:).

Unknown spunea...

Foarte frumoasa cartea si coperta mi se pare foarte romantica.

Unknown spunea...

Este cam trist sa vezi ca in Romania multi adolescenti nu au citit nici macar o carte.Ceea ce scade vanzarile de carti si de aceea nu toate romanele frumoase sunt publicate si la noi.

Crisstina M spunea...

Si eu as vrea sa o citesc!
@ Bella :D Pana acum 2-3 ani si eu eram asa... Dar cand au aparut cartile din seria Amurg am inceput sa citesc. De atunci fiecare serie cu vampiri si alte chestii paranormale imi atrage atentia si trebuie neaparat sa o citesc.

Andreeea spunea...

Nici eu nu citeam pana anul acesta. Avem o gramada de carti primite cadou pe care niciodata nu le-am citit. Din iarna m-am apucat serios de citit si regret ca nu mi-am dat seama mai devreme cat de bine este sa citesti.
Nici eu nu stiam de aceasta serie, pare chiar interesanta dupa descriere.. si chiar e pacat ca la noi in tara nu se publica toate cartile astea.

Sweet Lemon spunea...

Pare interesant. Ceva nou e cultura maiasa...vad ca zice ceva de profetiile lor. Nu am mai auzit pana acum de aceasta serie... :D

Unknown spunea...

Dragut si interesant...

Unknown spunea...

Poi pasiunea mea pentru carti a aparut cam acum o luna si ceva cand am descoperit pe un blog un concurs ola care premiul era o carte.

Unknown spunea...

La acel concurs nu am castigat dar am inceput sa imi placa sa urmaresc bloguri legate de carti si apoi am vazut mai multe oferte la carti , prima precomanda a fost la Uneori sub clar de luna dupaceia am inceput sa cpomand si mai multe carti.

Unknown spunea...

Am vrut partea a doua deoarece cumparasem prima carte de la revista Bravo defapt eu mereu cumparam cartile de la reviste da rnu aveam timp sa le cistesc dar cartea aia ma facut sa imi deschid apetitul asa ca am comandat si Academia Vampirilor si akm iata sunt la al partulea volum si simt ca m-am indragostit de cartile alea.

Unknown spunea...

A apropo daca e cineva interesat sa faca schimb de carti in editie de chiosc puteti intra pe blogul meu sper sa va placa ma cam stradui de ceva timp sa fac si eu un blog frumos dar oricum niciodata nu o sa fie nici pe departe la fel de reusit ca asta sau ca celelalte eh dar oricum sper sa imi spuneti parerea:)
http://catelusaflafy.blogspot.ro/

Unknown spunea...

Ma chinui de ceva vreme sa fac si eu rost de un sponsor dar e cam greu

Andreeea spunea...

Bella, si la mine s-a intamplat acelasi lucru. Am gasit un concurs lega de niste carti si apoi am inceput sa citesc cartile de la reviste pe care le cumparasem dar nu le citisem niciodata. Si acum, am inceput sa cheltui o gramada de bani numai pe carti.

Unknown spunea...

Eu am inceput sa citesc acest gen de carti cand a aparut Fortele Raului Absolut cu revista Bravo. Din pacate am pierdut urnalele lui Stefan, dar le-am cumparat de la cineva.

Andreeea spunea...

Sincer, cand m-am apucat de citit aveam deja cartile de la reviste in biblioteca si primele au fost fortele raului absolut. Ador acea serie si pacat ca nu mai exista o continuare.

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket