3 iul. 2012
Bunaa, toata lumea! Nu stiu daca va mai aduceti aminte de mine, dar sunt, eu, Miha:D. E adevarat ca in ultimele luni nu am mai postat nimic, iar pentru asta vreau sa va cer mii de scuze, voua, vizititatorii Booktown Lover. Cei drept am fost prinsa pana peste cap cu evaluarea nationala, dar acum, pot spune ca sunt oficial in vacanta, deci voi posta mult mai des. Eu am fost desemnata sa scriu ficuri, respectiv scurte povestioare, care sper din tot sufletul sa va placa:).  In caz ca mai aveti alte idei de rubrici, propuneri sau sfaturi, as fi incantata sa va aud parerile. Tot ce trebuie sa faceti e sa ne lasati un comentariu:).

20 comentarii:

Unknown spunea...

Bine-ai revenit!!

Miha:D spunea...

Bine v-am regasit:)

Iuliks spunea...

Bine-ai revenit!! Bucuroasa ca ai terminat cu evaluarea nationala asa-i?

Iulya Elena spunea...

Bine ai revenit!
Felicitari pentru ca ai terminat cu evaluarea!

Unknown spunea...

Bine ai revenit! Ce ai facut la examene?

!Melamine spunea...

Bine ai revenit!! >:D< Abia asteptam noile postari!!

IRLover spunea...

Le-a fost dor de tine, vezi ? :*

Izabela spunea...

Bine ai revenit! Asteptam acum noile tale postari.

Andreeea spunea...

Welcome back! :) Chiar vreau sa citesc urmatoarele tale postari :)

Sweet Lemon spunea...

Hei :). Imi pare bine sa te cunosc... eu nu citeam blogul cand scriai tu. >:D<

Georgiana spunea...

Eu nu sunt pe blog de foarte mult timp dar bine ai revenit!Ma bucur sa te cunosc.

Miha:D spunea...

@Iuliks: Si inca cum... Acum sunt libera sa ma bucur de vacantaaa:)
@Iulya Elena: Multumesc frumos!
@Elena Zaharia: O sa iti citez o draga prietena de-a mea si o sa iti spun ca: ,,Am facut'':P:))
@!Melamine: Si eu abia astept sa postez viitoare comentarii, problema e ca le am pe un stik, iar acum nu il am pe-aproape. Sper ca pana in 5 fac rost de el. Pana atunci daca ai vreun subiect bun de dezbatut, cum am zis si in post eu sunt libera la discutii:d

Miha:D spunea...

@Alex Raicea: Vad:P
@Sweet Lemon: Hei imi pare si mie foarte bine sa te cunosc:D. Poi eu scriam pe aici mici ficuri si povestioare, dar acum putem trata si anumite subiecte cu voi, vizitatorii, nostri. Eu in schimb citesc blogul tau si pot sa spun ca sunt o fana infocata, citesc tot ce scrii:)
@Georgiana: Si eu ma bucur sa te cunosc:)

Unknown spunea...

Felicitari! Sper sa intri la liceul dorit! Asteptam postarile tale acum. Mult succes! :*

Crisstina M spunea...

Heiii Miha >:D< eu sunt noua pe aici... si singurul pe care il stiam era Alex. Dar ma bucur ca acum vei posta si tu >:D< Bine ai revenit!

IRLover spunea...

Pai eu am creeat blogul, iar Miha s-a oferit in Decembrie 2011 sa posteze din cand in cand :)

Sweet Lemon spunea...

Uau, ma bucur sa aud asta. Merci Miha! :*

Unknown spunea...

Ne bucuram ca ai revenit

Miha:D spunea...

@Elena Zaharia: Multumesc:)
@Crisstina M: Mersi frumos, avand in vedere ca esti noua eu iti spun bine te-am gasit:D
@Sweet Lemon: Nu ai pentru ce! Mai ales ca ai niste postari superbe:)
@Bella: Ma bucur ca v-am regasit.

simonik_simo13 spunea...

Bine ai revenit!

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket