11 iul. 2012


Important !

Competitia pentru luna Iulie se va termina pe data de 4 August, nu pe 31 Iulie !

Competitia pentru luna August va incepe pe data de 5 August si se va termina pe 5 Septembrie !

Toti cei care doresc sa partipe la competitia pentru luna August sa lase un comentariu la aceasta postare ! In ultimele zile inainte de inceperea competitiei nu voi mai posta o lista finala, pentru ca voi fi plecat in vacanta si ma intorc chiar pe 5 August.

Sper ca de data asta o sa se inscrie la fel de multa lume ca si data trecuta.Premiile vor fi oferite de editura LEDA !

23 comentarii:

Sabryy spunea...

Ma inscriu :)

!Melamine spunea...

Ma inscriu si euuu :d

andreutza spunea...

Si eu ma inscriu. :)

Iuliks spunea...

Si eu ma inscriu:D

Michikit spunea...

Si eu. Sper numai sa nu uit ca m-am inscris. :))

• ○ Anca ☼ spunea...

Ma înscriu. Sper să reuşesc să ţin pasul cu ceilalţi.

Elena Zaharia spunea...

Eu nu ma incriu deoarece sunt cam ocupataluna viitoare!

Elena Zaharia spunea...

Mult succes tuturor!

Alice spunea...

Ma înscriu :)

Cristinna spunea...

Ma inscriu;d

Crisstina M spunea...

si eu vreau sa ma inscriu... dar am o mica problema. Alex... eu o sa fiu plecata din tara in perioada 27 august - 4 septembrie... dar daca comentez la postari in 5 septembrie se vor mai puncta? :D

Alex Raicea spunea...

@ Cristina M - Dap, se pun ;)

Sweet Lemon spunea...

Si eu vreau :D Desi nu stiu cat voi fi pe acasa... dar vreau sa fiu inscrisa! :D

simonik_simo13 spunea...

Mă înscriu! M-am înscris şi pentru iulie:)

Andreea spunea...

Ma inscriu si eu.

Georgiana spunea...

Ma inscriu si eu.

cassady spunea...

ma inscriu si eu :)

andreutza spunea...

Pot sa ma retrag din concurs? Voi fi plecata luna august si nu voi putea participa. :D bafta celorlalti

Crisstina M spunea...

ok atunci particip :)) o sa recuperez eu in ziua aceea ce am pierdut pe parcurs :*

LoStInDr3aMs spunea...

as vrea sa ma inscriu si eu:D este prima data cand ma inscriu la un concurs de genu!dar cum se spune:"incercarea moarte n-are"

Crisstina M spunea...

Alex tocmai am aflat ca ajung in tara doar in 6 septembrie si din pacate nu mai am cum sa comentez o saptamana la posturi. Deci imi pare rau, dar nu ma voi mai inscrie. :(

giddusadik spunea...

Ma inscriu si eu! :)

Bia Bianca spunea...

ma inscriu si eu!!!!!

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket