2 iul. 2012


Pretty in Black by Rae Hachton
Paperback, 312 pages
Published October 26th 2011 by Teen Pulse
Edition language: English



[Ellie Piper]
Ea a vrut sa moara. El s-a ridicat din mormant. El a fost trimis sa o ucida. Ea a fost antrenata sa ii omoare pe cei ca el. Dar soarta a avut alte planuri. El a cautat-o timp de 119 ani. Si nu este nici o cale sa o lase acum. Morti sau vii, soarta lor e stabilita.
[Marcus Marble]
Cat de departe esti dispus sa mergi pentru a fi cu cea pe care o iubesti? Ai muri pentru ea? Ai ucide pentru ea? Ce s-ar intampla daca ea ar fi singurul motiv pentru care mai esti in viata? Ce ar fi daca motivul pentru care te-ai intors din moarte ar fi sa fii impreuna cu ea? Ce ar fi daca datoria ta era s-o ucizi, dar te indragostesti de ea si acum esti vanat chiar de ai tai?






Primul lucru care m-a atras la Pretty in Black cand am gasit-o pe Goodreads, a fost cu siguranta coperta.Bineinteles, continutul cartii nu se lasa mai prejos, veti vedea asta daca cititi cartea si recenzia mea de mai jos.

 “Some things are pretty,some things are black.love is both .”

Si asa sunt lucrurile si pentru eroina noastra ,de altfel.Viata lui Eleanor Elizabeth Piper era una normala exceptand umbra intunecata lasata de moartea surorii ei cu numai 1 an in urma si familia care, nu mai era unita ca inainte.Cu un tata care a abandonat-o si a parasit orasul  imediat dupa moartea fetei celei mari, Ellie este fortata sa stea cu tatal ei vitreg si o mama careia nu ii pasa de ea.Viata lui Ellie tocmai perfecta nu se poate descrie, astfel ca Ellie nu doreste altceva decat sa scape din lumea asta, dar soarta nu este  de partea ei.In incercarea nereusita de a se sinucide, intalneste persoana care ii va schimba viata radical.Marcus Marble, se intoarce din morti ca sa o salveze pe ea .El este un mister pe care ea va trebui sa il elucideze intr-un final si sa ii afle toate secretele pe care le ascunde.Dar oare va putea ? Si cum va reactiona cand decizia ei va schimba mai mult decat un destin?

“His eyes stayed focused on the  road ahead.My eyes were on his hand.When he went to move his hand away.I stopped him by taking it into mine and entwining my finger with his.”

O singura misiune : de a elimina Evermore, dar  ce sa faci cand nu totul se rezuma la asta. O iubire torturata  de granitele dintre  cele doua lumi, existand doar o singura alegere, Ellie stie ca misiunea ei va avea mai multe complicatii decat a crezut.

“My world stood still,but at the same time it spun faster than it ever had.”

Pana la urma care e granita dintre viata si moarte ?Si cat de mult va trebui sa sacrifice pentru persoana iubita ?Si intr-un final merita sa renunte la tot doar pentru acea persoana?

Aceasta recenzie face parte din Campania de publicare a seriei Pretty in Black de Rae Hachton in Romania, la editura Leda.

Daca vrei ca Pretty in Black sa apara si la noi, voteaza la poll-ul din partea dreapta !

Pentru ca la inceputul campaniei nu v-am intrebat despre urmatorul lucru, va voi intreba acum.Cei care sustin campania si vor sa apara in Romania Pretty in Black, pot face un post pe blogul personal despre aceasta campanie si pot da comentarii pe blogul editurii LEDA.V-as fi foarte recunoscator.Cine stie, poate primiti si o rasplata ? Cei care vor contribui, va rog sa lasati un comentariu la acest post cu dovada.

19 comentarii:

Unknown spunea...

http://cafeneauacuganduri.blogspot.ro/2012/07/pretty-in-black-by-rae-hachton.html

Christyna_BM spunea...

Aaaa bine ca mi-ai amintit! Acum ca e gata scoala in mod sigur voi reciti si eu Pretty in Black. E o carte care mi-a placut mult si pe care as recomanda-o.

!Melamine spunea...

Mi-a placut descrierea cartii. As vrea sa apara si la noi asa ca am postat si eu despre ea: http://fireworksinmyheart.blogspot.ro/2012/07/pretty-in-black-by-rae-hachton.html
Abia astept sa o citesc si eu !!

Sabryy spunea...

Alex, am postat si eu pe blogul meu despre campanie :)

http://justfantasybooksadis.blogspot.ro/2012/07/campanie-de-publicare-cartii-pretty-in.html

Andreeea spunea...

Si mie mi-ar placea sa apara aceasta carte la noi. Mi-a placut descrierea si coperta chiar e interesanta.

Adryacola spunea...

http://www.ledabooks.ro/blog/?p=3857#comment-42423
Am lasat com pe Leda! Ar fi super sa apara!

Iuliks spunea...

Imi place descrierea cartii:D...Eu una abia astept sa apara si la noi:)

Iuliks spunea...

Am uitat sa adaug; am postat si eu pe blogul meu despre aceasta campanie http://therecklessfairytale.blogspot.ro/2012/07/pretty-in-black-by-rae-hachton.html

Izabela spunea...

Ador descrierea. Pur si simplu m-a cucerit din primele randuri. Coperta arata SUPERB. Sper din toata inima sa reusiti sa o aduceti si in Romania. As posta si eu, dar din nefericire nu am blog.

Georgiana spunea...

Nu sunt de mult timp pe acest blog si acum este prima oara cand am citit desprea ea.Imi place foarte mult povestea, este foarte interesanta, sper sa apara si la noi cartea cat de curand.

Anonim spunea...

Am postat si eu http://luckybooks12.wordpress.com/?p=626&preview=true , sper sa fie publicata si la noi !

Iulya Elena spunea...

Descrierea este super si la fel si coperta....sper sa avem si noi cartea :X

Unknown spunea...

Descrierea e interesanta!!

Unknown spunea...

Eu sustin aceasta capmanie pentru ca imi place subiectul acestei carti. Sper sa se publice si la noi!O sa incerc si eu sa public despre campanie, dar din pacate nu am blog.:(

Sweet Lemon spunea...

Coperta nu ma atrage in mod special, insa descrierea suna bine. Tu ai citit-o in engleza, nu?

IRLover spunea...

Da, in engleza.

Crisstina M spunea...

Si eu vreau sa o citesc! Mai ales dupa ce am vazut acest review! :D

IRLover spunea...

Mai "torturatii" pe cei de la editura Leda cu comentarii ! :)

simonik_simo13 spunea...

Am citit recenzia şi dă-mi voie să-ţi spun că m-ai făcut foarte curioasă, chiar o să o citesc şi eu:)

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket