18 oct. 2013

Cum se apropie Halloween-ul, am zis sa organizez un concurs nou alaturi de prietenii nostri de la Libris.ro, o librarie online care ne pune la dispozitie o multime de carti, atat in engleza, cat si in romana.

PENTRU A PARTICIPA

Trebuie sa lasati un comentariu la aceasta postare care sa contina: 

1.numele cu care te-ai abonat la blog prin GFC ( Inscrieti-va pe acest site, in partea dreapta )

2.Numele cu care ai dat like paginii de Facebook a blogului.
3.Raspunsul la intrebarea "Ce sa nu citesti de Halloween ( si de ce)" ? + link-ul cartii de pe Libris.ro !

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Dintre toti participantii, voi extrage 5 cu cel mai bun raspuns, iar random va alege castigatorul dintre ei.

Premiul este cartea de mai sus, oferita de Libris, carora le multumesc inca odata pentru tot sprijinul oferit. 

 Desfasurare: 18 - 31 Octombrie.

Booktown Lover

20 comentarii:

Lost For Words spunea...

LoZ inPlic
FB: Noemi Noe
Nu citi „...si la sfarsit a mai ramas cosmarul” de oliviu craznic. Eu am citit-o noaptea si mereu, dupa ce imi inchideam ochii, aveam cosmaruri. Am citit cartea in 4 zile, pentru ca nu aveam timp decat noaptea sa citesc, iar in ultimele 50 de pagini am hotarat sa le citesc ziua ca sa nu mai am cosmaruri noaptea. Chiar nu glumesc. Asa de tare m-a prins povestea, incat vedeam sange in loc de litere. E o carte ce iti da fiori, te inrobeaza si iti creaza imagini ce iti raman pe creier. Dar merita! Nu o cititi de Halloween sau noaptea, in caz ca nu vreti sa patiti ce am patit eu :)

-D- spunea...

-D-
FaceBook: Diana Di
Shining de Stephen King este o carte care mi-a dat fiori , din fire sunt putin mai fricoasa si am o imaginatie mai bogata, dar cartea aceasta a fost sursa unor cosmaruri terbile .. in decursul unei saptamnai ...Deci NU Shining pentru nopatea de Halloween!!!:))

Sabryy spunea...

Sunt de acord cu Loz in plic. Cartea aia e terifianta, dar categoric merita citita, pentru modul in care e scrisa si pentru tensiunea in care te tine.

Alexandru spunea...

Gfc: Alexandru Baban
L:ike Facebook: Baban Alexandru-Marian
Sa nu citesti de Halloween http://www.libris.ro/sexualitate/osho-cartea-despre-sex-MIX973-8471-39-7--c8900--p320993.html pentru ca apoi ti se face pofta de sex, iar in momentul cand dai de prietena o gasesti mascata si te sperii de ea, ajungi sa ai o trauma si sa nu iti mai placa de ea.

IoanaBrtk spunea...

GFC: Ioana Bratinka
Facebook: Bratinka Ioana
Inevitabil voi numii o carte de Stephen King, se numeste It si iti da fiori pe sirea spinarii, te face sa verifici colturile camerelor si locurile mai intunecate din casa.Eu nu sunt o persoana sperioasa, credeti-ma!

Unknown spunea...

GFC: paula
FB: Botezatu Paula
Nu sunt o prsoana sperioasa de fire, inca chiar nu recomand Cimitirul animalelor de Sthepen King celor care au pisici. A trebuit saraca mea pisica sa stea singura la etaj o saptamana pentru ca ma speriam de ea.

Unknown spunea...

Am uitat linkul : http://www.libris.ro/literatura-universala/cimitirul-animalelor---carte-legata--stephen-king-NEM978-606-579-415-3--c7509--p571493.html

c spunea...

GFC: Diana DD
Facebook: Diana Iuliana
Halloween-ul poate fi privita drept sarbatoarea ce baga in sperieti pe toata lumea, dar daca tu singur nu ii dai o semnificatie, atunci nu prea se aplica regula cu "e Halloween, cea mai scary perioada din an."
Am incercat in fiecare an, sa onorez aceasta sarbatoare printr-un fel de maraton dark. Ca sa fiu mai exacta, una din catile care m-a facut sa ma uit de nenumarate ori in spate pentru a ma asigura ca nu sunt urmarita sau pentru a-mi stapani starea de neliniste a fost Creatura de John Saul (http://www.libris.ro/literatura-universala/creatura---john-saul-RAO973-576-728-7--c7509--p323169.html). Acest autor are un dar de a te face sa uiti de cotidian si sa te introduca in alta lume prin prisma imaginatiei sale. In acest volum, Saul zugraveste imaginea unui orasel idilic, dar lucrurile nu raman linistite pentru mult timp.
Sincer nu cred ca as mai citi cartea a doua oara in seara de Halloween, intr-un loc intunecat, luminat doar de lanterna, pe fundalul unor zgomote terifiante.

Unknown spunea...

GFC: Fermuș Iulia
Facebook:Fermus Elena Iulia
Hmm, "Ce sa nu citesti de Halloween"...Am citit si eu cartea "Si la sfarsit a ma ramas cosmarul" de Oliviu Craznic dar nu mi s-a parut chiar terifianta, da, e adevarat, am citit-o ziua, poate ca daca faceam asta noaptea ma inspaimantam si eu, mult mai tare.Deci, u citi de Halloween "Si la sfarsit a ramas cosmarul"!!!E o carte care m-a marcat.

meduza spunea...

GFC: furelise
Facebook: Antonia Gherasim

Propun ca de Halloween să pătrundem în atmosfera înfricoșătoare, și să ne delectăm cu cât mai multe cărți horror și thrillere. Dacă nu de Halloween, atunci când? Așadar, cărțile care nu trebuie citite în această perioadă sunt cele de dragoste, siropoase, ca de exemplu cele de Guillaume Musso sau Cecelia Ahern :3 Pe astea le puteți citi în februarie :))

Mulțumim pentru concurs!

vese spunea...

GFC:Vese
FB:Veselina Natalia
Iubesc cartile dar cele horror,precum si filmele horror,ma fac sa tremur.Din punctul meu de vedere nu ar trebui sa citeasca ,cei slabi de ingeri, ca mine, carti horror nici de Halloween, nici in alte zile mai frumoase :))

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

GFC:TynaX
FB:Tyna Tyna
dupa parerea mea,de halloween nici sa nu te gandesti la vreo carte siropoasa.de halloween ar trbui sa citesti carti de groaza cu mult suspans si apoi sa mergi spre seara cu prietenii afara si sa vezi ce sperieturi tragi.in nici un caz aceastei sarbatori nu i se potriveste cartile siropoase pentru ca nu au nicio legatura cu sarbatoarea.alea fantasy mai merg ca-s cu vrajitoare,vampiri ,etc...so...eu mi-am propus sa continui "...si la sfarsit a mai ramas cosmarul"(http://www.libris.ro/literatura-romana/-si-la-sfarsit-a-mai-ramas-cosmarul---oliviu-VRE978-973-645-380-9--c7510--p372053.html) in noaptea aceea,chiar daca multa lume zice sa nu-l citesc atunci

deea s spunea...

GFC:deea
FB:Andreea Deeea
Parerea mea e sa citesti de Halloween cat mai multe carti inficosatoare si horror.Stiu ca indrebarea era alta,insa sa fim seriosi.De ce iubim Halloweenul?Toata lumea vrea putin horror in viata lui.Si ce ocazie mai perfecta decat acesta.Deci eu zic sa cititi acum ceea ce va infricoseaza cel mai mult.:))

deea s spunea...

Si eu as incepe cu Carrie.Cartea si si filmul:))

Anonim spunea...

GFC: ramy
FB: Ramona M

Daca tii la integritatea ta mintala, nu te sfatuiesc sa citesti in noaptea de Halloween "Cadavrul care rade", de Laurell K. Hamilton sau "Salem's Lot", de Stephen King, deoarece combinatia dintre ceea ce vei citi cu faptul ca stii ca in jurul tau s-au dezlantuit fortele malefice si ca nu le poti percepe vizual poate sa te traumatizeze si sa nu mai poti dormi cum trebuie niciodata. :D Dar na, eu doar te-am avertizat, alegerea este doar a ta, oricine ai fi tu! :D

Andreea Ilie spunea...

Gfc: Andreea Ilie
Fb: Ilie Andreea
Bineinteles ca in noaptea de Halloween, cei care se sperie prea usor nu ar trebui sa citeasca carti horror, in caz ca mai vor sa doarma in noaptea respectiva. :)))
Cartile de dragoste, nici atat nu au ce cauta.Pe bune! Cine ar vrea sa citeasca de Halloween asemenea cari? Dar na', fiecare cu gusturile lui. Eu as citi numai carti de groaza in acea noapte si cine ar incerca sa ma deranjeze, ar fi vai si amar de el. :D

Lost For Words spunea...

Noroc ca am mai intrat iar, caci uitasem linkul http://www.libris.ro/literatura-romana/-si-la-sfarsit-a-mai-ramas-cosmarul---oliviu-VRE978-973-645-380-9--c7510--p372053.html

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Unknown spunea...

GFC SI FB: Bumbaru Daniel
Shining este o capodopera de groaza si suspans pe care o recomand tuturor, mai putin in ziua de Halloween.
Ecranizarea romanului nu este neaparat cea mai reusita asa ca am sa raman in continuare pe cartile lui King si chiar planuiesc sa citesc o parte buna din munca lui.

http://www.libris.ro/literatura-universala/shining---stephen-king-NEM978-606-579-441-2--c7509--p606642.html

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket