24 sept. 2014
E usor sa te iubesc - Tammara Webber 

 E usor sa te iubesc
de Tammara Webber
Editura: Epica
Aparitie: Martie 2013
Numar pagini: 352
Tip Coperta: Brosata
Sursa: cartea mi-a fost oferita de Libris, librarie online care este mereu alaturi de noi.



Salvata de un strain. Bantuita de un secret. Cateodata, dragostea nu-i un luccru simplu...El o urmareste, dar nu face cunostinta cu ea pana cand, odata, intr-o intalnire neasteptata, el devine salvatorul ei. Atractia dintre ei e incontestabila. Totusi trecutul, pe care el s-a straduit atat de mult sa-l depaseasca, si viitorul, in care ea-si pune atat de mari sperante, ameninta sa-i desparta. Numai impreuna ar putea sa lupte cu durerea si vinovatia, sa infrunte adevarul si sa gaseasca neasteptata putere a dragostei.

Jackie este o fata frumoasa, este la colegiu, de trei ani are un iubit admirabil si i se pare ca viata e usoara si viitorul ii zambeste. Fara veste, iubitul o paraseste pentru ca vrea sa incerce ceva nou, iar durerea despartirii o face sa nu mai ajunga la cursuri si sa fie la un pas sa piarda examenul si anul. Scapa ca prin urechile acului dintr-o tentativa de viol, parintii ii spun ca se duc la schi atunci cand hotaraste sa vina si ea acasa in vacanta... De unde sa inceapa sa se refaca? De n-ar fi prietenii, s-ar prabusi. Pas cu pas, ei o ajuta sa mearga mai departe. E ca intr-un joc, ii vor spune ei si o vor invata ca este destul de puternica pentru a supravietui.
 


"E usor sa te iubesc" se incadreaza in categoria de carti pe care o iubesc cel mai mult, dar in acelasi timp, o si urasc.Spun asta pentru ca imi este atat de greu sa fac o recenzie pentru o carte care devine "one of my favorites", insa, sper sa va conving ca merita fiecare banut.

Jacqueline este fata care ofera totul persoanei iubite.Renunta la planurile sale de viitor, isi planifica studiile in functie de ce isi doreste persoana iubita, Kennedy.Il urmeaza chiar si la colegiu, insa degeaba.Uneori, nici daca ai muta muntii din loc pentru persoana iubita, nu ar fi de ajuns.Kennedy cade prada tentatiilor ultimului an, si decide sa ii spuna adio, lucru care o marcheaza cu adevarat pe Jacqueline.

Trista, singura si vulnerabila, accepta sa mearga la o petrecere unde este ( aproape) victima unui incident neplacut, asta pentru ca un baiat pe care nu l-a mai vazut niciodata, Lucas, reuseste sa o salveze.Incepe sa nu mai mearga la cursuri ca inainte, lucru care ii sperie atat pe profesori, cat si pe prietena ei cea mai buna, insa, dupa toate lucrurile prin care a trecut, ceva o mobilizeaza sa treaca peste despartire, incidentul din aceea noapte si tot ceea ce i s-a intamplat.

Lucas este baiatul cu ochi albastri, cu o imagine de baiat dur, tatuaje si tot felul de pierce-uri.Insa, imaginea asta reflecta exact opusul a ceea ce este.O intamplare tragica l-a marcat cu adevarat, i-a schimbat perceptia asupra vietii, si l-a facut sa isi doreasca cat mai mult de la viata.

Se cunosc, vorbesc, si de aici incepe totul.Povestea lor de viata ii apropie, lucrurile prin care trec sunt unele extrem de emotionante, insa, cel mai important este faptul ca se bazeaza si lupta unul pentru celalalt.

Am citit cartea in 2 zile, la mare, deci nu m-a mai interesat de plaja, apa, si soare.Regret ca nu am citit-o de cand a aparut, insa, niciodata nu e prea tarziu.Merita, merita, merita orice banut ! Epica rulz ! 

Multumesc Libris.ro, o librarie online la care puteti gasi atat carti in limba engleza, cat si in romana ! 


16 comentarii:

Anndrei spunea...

Drăguță recenzie, am citit și eu cartea și e întocmai.
PS: Am și eu un blog cu un concurs activ, aș fi foarte fericit dacă m-ai putea ajuta cu promovarea lui și, la rându-ți, să participi.
Mulțumesc! ^^
http://falled.blogspot.ro/2014/09/its-time-for-giveaway-and-youre-invited.html

Madeline spunea...

Frumoasa recenzie.
Sper sa o citesc cat mai curand, dar mai intai trebuie sa termin ce am pentru scoala.
Keep going! ♥

Unknown spunea...

Cartea este minunata! Am citit-o de nu stiu cate ori si in romana si in engleza. Imi place atat de mult interactiunea dintre Jacqueline si Lucas incat imi vine sa-i iau acasa :)

Alina Ștefania spunea...

Mi-a atras atenția recenzia. Chiar îmi doresc să citesc și eu cartea.

Deea spunea...

am citit si eu cartea, mi-a placut , i-am facut chiar si o recenzie pe goodreads, si sper sa mai achizitionez si alte carti aparute la editura Epica:)

Alexandra Ali spunea...

Am cartea, dar cum sa zic ca nu am citit-o inca?! Abia astept sa am putin timp, sa ma culcusesc in pat si sa ii dau drumul

Delia-Lo-Salvatorex spunea...

Draguta recenzie.

"E usor sa te iubesc" este o carte superba care o citesti pe nerasuflate .

Unknown spunea...

Chiar este o carte foarte frumoasa. Am citit-o si mi-a placut mult. Felicitari pentru (mini)recenzie, este foarte frumoasa.

Raluca spunea...

Imi place recenzia. O voi adauga la must read. :D

Anonim spunea...

Buna recenzia. Am citit si eu cartea si mi-a placut foarte mult. :D

Hellen spunea...

Chiar zilele trecute am primit coletul cu comanda de pe libris...si mi-am comandat si aceasta carte...
Pe 16 decembrie plec in vacanta si am planuit s-o iau cu mine in avion sa imi ocup timpul..

Unknown spunea...

Trebuie sa recunosc ca editura epica are carti foarte interesante...planuiesc sa citesc si eu cartea asta...recenzia ta ma convins:)

AliceNeko spunea...

Nu am reusit inca sa citesc aceasta carte, dar din recenzia ta reiese ca ar trebui.

Lexi spunea...

E superba!

Praf de stele spunea...

Este una din cartile mele preferate! <3

Unknown spunea...

Mi-a placut fiind o lectura usoara, placuta, emotionanta in care actiunea nu s-a lasat asteptata. As reciti-o cu placere oricand.

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket