16 iun. 2012


Daca ai ajuns aici, inseamna ca ai un spirit bun de observatie.Te asteapta un drum lung si frumos prin lumea blogosferei,deci astazi esti luat de "noi" !

Inainte de a citi restul postarii trebuie sa va reamintesc faptul ca inainte de a lasa un comentariu,trebuie sa cititi postarea integral si sa aiba o anumita legatura cu continutul postarii. Altfel comentariile voastre nu vor fi luate in considerare !!

Va spuneam acum cateva zile ca postarea mea va fi una diferita, pentru ca vine de la cineva foarte important si anume... Nelly !

In premiera- din cate stiu eu - va prezint dream cast-ul ei ! Nu vreau sa ma laud, dar sunt bucuros ca aici vedeti pentru prima data cum si-a imaginat autoarea personajele creeate de ea din cea mai ravnita carte, Creatura !


Lily Collins - Isis
Adam Gregory - David

Tiffany Brouwer - Claire

Emilia Clarke - Nyx (David's mother)

  • Michael Shanks - Alezzander (David's Father)
Ken Luckey - Eryx (David's brother and twin to Galen)
Trevor Donovan - Galen (David's brother and twin to Eryx)

Nelly  a fost foarte draguta si s-a oferit sa va transmita si un mesaj !

It took me several weeks to compose this dream cast. I picked each character according to their description in the book and how I pictured them in my head. It wasn't easy finding them. I watched TV programs, interviews, movies and even foreign films to find the right fit for my dream cast. Now my characters have a face that I can use to imagine more adventures. How do you like them?

Happy Reading!

-Nely Cab

P.S. Love you, Romania!

Grabiti-va ! Primul care lasa un comentariu la aceasta postare primeste  5 puncte, al doilea 3 puncte si al treilea 2 puncte, iar restul cate un punct.

Aventura pe acest blog este pe sfarsite, dar va asteapta una noua.
Daca vreti sa imi demonstrati inca odata faptul ca va pricepeti la ghicitori, atunci urmatorul blog va fi foarte usor de gasit.

Fata care administreaza blogul este o fana impatimita a seriei Harry Potter si a tuturor cartilor de la Corint Junior.Numarul ei magic si al blogului este cifra 7.. !

P.S - Premiile sunt foarte frumoase, cu siguranta o sa va placa ! :)

11 comentarii:

Unknown spunea...

Multumim de mesaj!

Sabryy spunea...

:x dada, multumiiim :x

Izabela spunea...

Cat imi plac actorii! Nelly chiar a fost draguta.

Crina|| booktwist_ spunea...

Chiar imi plac actorii si foarte dragut din partea lui Nely:)

mariacris98 spunea...

Frumosi actorii.

Georgiana spunea...

Foarte frumosi actori

Sabryy spunea...

Trevor Donovan joaca in serialul 90210 :x

Law spunea...

Lily ca Isis imi place foarte mult iar David arata chiar ca un zeu.Imi plac toate personajele.

cristina-elena spunea...

Imi plac foarte mult persoanjele alese iar Lily Collins este foarte potrivita ca Isis.

Anonim spunea...

Imi place castul dar imi pare rau ca nu am cartea sa o citesc sa pot spune si parerea mea ! Ar fi foarte frumos sa avem si un film Creatura sau un serial ! Ar fi ceva special !
Felicitari pentru munca depusa !
Multumim Nely ca esti aproape de noi !

Lucky

Ştefana Alexandra spunea...

Eu ş vedea paote alt cast pentru personaje, dar Nely zic eu că ştie mai bine şi are o imagine mai clară asupra propriilor personaje.

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket