3 oct. 2012




Seria: Casa Noptii
Editura: Litera
Numar pagini: 288
Data de aparitie: 28 Octombrie 2009
Coperta: Cartonata
Sursa: Cartea mi-a fost oferita de libraria Book City.


Zoey Redbird este o adolescenta de saisprezece ani, a carei viata o ia complet razna in momentul in care primeste Semnul Noptii. 
 Aleasa sa fie initiata in scoala de vampiri, Zoey pleaca de acasa, un loc pe care il uraste de moarte din pricina tatalui vitreg, si incepe o aventura care ii schimba total viata. 

Dezamagita de prieteni, plina de indoieli si de nesiguranta, pustoaica nu o are alaturi decat pe bunica Redbird, al carei sange cherokee il poarta si ea in vine. 

Ajunsa in Casa Noptii, locul transformarii ei in vampir adevarat, Zoey se va confrunta cu o altfel de existenta, va trece prin intamplari care ii vor confirma calitatile si ii vor desavarsi in cele din urma destinul. Mai mult, va gasi acolo prieteni adevarati si un loc caruia, in sfarsit, sa ii apartina

Vandut deja in peste 6 milioane de exemplare, primul roman din Casa Noptii se bucura de un urias succes international!



 Tocmai am termina de citit primul volum din Casa noptii si regret foarte mult faptul ca nu m-am apucat de ea mai repede.Trebuie sa va spun ca vreau de ceva timp sa citesc seria, dar sortii nu au fost de partea mea, se pare.

Zoey este o fata normala, o adolescenta cu probleme si cu o viata foarte "zbuciumata".Aceasta a avut intotdeauna o problema, la care nu a gasit solutia de rezolvare, integrarea.Niciodata nu s-a priceput prea bine la a se integra intr-un grup, dar asta nu inseamna ca nu are nici un prieten si ca isi traieste viata complet singura.Cea mai buna prietena a ei, Kayla, are aceleasi princepii si pareri ca si Zoey, iar asta le face sa fie de nedespartit.Cum va spuneam, Zoey chiar este o adocelescenta normala: ea s-a despartit de iubitul ei pentru ca acesta se apucase de bautura, cand ajunge acasa trebuie sa suporte sentimentul pe care il are, pentru ca ea nu se mai simte ca acasa, de cand mama ei s-a maritat cu un barbat care are niste principii ciudate si care nu este de-acord cu multe lucruri din viata celor doua.Iar asta a durut-o foarte mult pe Zoye, pentru ca mama ei s-a schimbat radical, nu o mai imbratiseaza, nu isi mai arata afectiune si nu o mai lasa sa faca o gramada de lucruri pe care le facea inainte.

Totul se schimba, in momentul in care Zoey este insemnata de catre un Vanator, iar aceasta va deveni vampir..Cum era de asteptat, parintii ei reactioneaza intr-un mod foarte urat, la fel cum se astepta si ea, iar acum Zoey nu mai are pe nimeni de partea ei, decat pe buna sa bunica.

Ajunsa in Casa Noptii, aceasta are norocul de a se integra foarte bine si isi gasesti cativa prieteni adevarati, in care stie ca poate avea incredere.Toata lumea o priveste foarte ciudat, datorita semnului diferit pe care il are pe frunte.Dintr-un motiv necunoscut, Zoey are semnul umplut complet, ceea ce este foarte ciudat pentru un novice de clasa a treia.Dar prietenii ei nu o judeca si nu se arata interesati de semnul pe care ea il detine.Ca intotdeauna, Zoey face cunostina si cu fata rea, invidioasa si fitoasa, Afrodita, care din prima clipa nu o are la inima, datorita semnului

Daca credeati ca lucrurile sunt monotone, atunci va inselati.Zoey are un vis cu zeita Nyx, cea care este mama tuturor vampirilor si pe care acestia o slujesc.In visul pe care il are, ea ii transmite lui Zoey faptul ca este speciala si ca a capatat acest semn cu un scop foarte important.Pentru prima data, Zoey simte ca unei persoane chiar ii pasa de ea, asta pe langa prietenii ei.De ce este ea speciala ? Pentru ce a primit acest semn si de ce ? Ar putea sa duca in sfarsit o viata fericita ?

Chiar ma bucur ca am primit si volumul 2 din serie, pentru ca mor de nerabdare sa vad ce se va intampla mai departe.Multumesc inca odata librariei Book City !

 

13 comentarii:

Diamond Goddess a.k.a. Smooth Cash spunea...

Mie mi-au plăcut mult primele două cărţi :) După aceea, mi s-au părut mai slăbuţe, dar tot nu m-am putut abţine să continui seria :D

Stephany spunea...

Eu nu ti-am citit recenzia din simplul motiv ca ma apuc si eu sa o citesc in urmatoarele zile. partea buna este ca am toata seria. Mi-am comandat-o la o promotie cu 16 lei pe volum, si sper sa nu-mi para rau . Nu ca mi-a parut vreodata rau ca am dat banii pe o carte :P

Sweet Lemon spunea...

De multa vreme tot vreau sa citesc seria asta :D

Unknown spunea...

Abia am început sa o citesc,și chiar dacă nu am terminat-o mi se pare o lectura hipnotizanta. Cred ca ma regăsesc în trăirile protagonistei. Cum o carte buna nu se poate rezuma numai la părți bune, apare și invidia și mândria venita din partea Afroditei, și eu îmi pun aceleași întrebări ca și tine, se pare ca singura cale prin care pot afla este sa termin volumul...

Sandy spunea...

Nu am citit seria, dar ma bucur mult ca apare impreuna cu revista Bravo la un sper pret!

Sandy spunea...

Seria "Casa noptii" se afla pe lista mea de mai bine de un an! Ei bine, recenzia ta mi-a placut mult si m-am gandit sa le dau sansa de a citit cartile in prima parte a anului 2013, sper sa reusesc!

Crina|| booktwist_ spunea...

Am auzit multe despre serie si cred ca la vara ma voi apuca si eu de ea.

Alina spunea...

Pare interesanta. Cand voi avea timp poate o voi citi.

Unknown spunea...

E interesanta, se axeaza mult pe realtiile interumane.

meduza spunea...

Seria mea de suflet, prima serie pe care am citit-o, avand ca personaje vampiri. Sincer, la un moment dat am si uitat ca Zoey si ceilalti sunt vampiri :)

meduza spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
meduza spunea...

M-a deranjat atitudinea parintilor. A mamei in principal, fiindca era mama ei, trebuia sa o sustina. Tatal, era cel vitreg, si l-am urat cu toata fiinta mea. Mi-a placut mult cand Neferet s-a infipt in el >:)

meduza spunea...

Mi-a placut colectivul din Casa Noptii, prietenii care au acceptat-o foarte usor pe Zo :) Damien, gemenele, Stevie Rae, si pisicile lor. Asta a fost o idee super tare, desi eu am teama fata de pisici, prezenta lor in carte a fost placuta :)

20.03.2015

 photo 10841943_635643223229072_2246429158120324496_o_zps77bbc1a6.jpg

Persoane interesate

Networked Blogs

Tie-In by Leda

 photo Divergent-2014_zpsb5a64148.jpg
Divergent
de Veronica Roth
 photo Orasul_oaselor_tie-in_bun_zpseb262828.jpg
Orasul Oaselor
de Cassandra Clare
 photo academia_vampirilor_zps265c04e2.jpg
Academia Vampirilor
de Richelle Mead

Grab my buttons


Like ?

Follow via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Hot this week


 photo rsz_coperta-e-uc899or-sc483-te-iubesc_zps40f986f9.jpg
Viitorul nostru
by Jay Asher

 photo rsz_cop-destine-la-limita1_1_zps31609ef1.jpg
Febra Neagra
by Karen Marie Moning

 photo rsz_annasisarutulfrantuzesc_zpsc7de0cc7.jpg
Creatura
by Nely Cab

 photo rsz_cop-probabilitatea-statistica_zps2fcb287d.jpg
Probabilitatea statistica

de a te indragosti la prima vedere


by Jennifer E.Smith

Sponsori

Ratings

Photobucket